Duidelijke en snelle communicatie. De geleverde taart zag er uit als op de site en smaakte heerlijk. Er mag iets meer aardbeienvulling in maar dit is een kwestie van smaak!
Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Goede track and trace en koud bezorgd zonder beschadigingen. Chapeau!
Wij bestellen zeker nog een keer.
Happy Birthday Taart
Melinda Katerina
Mooie en lekkere
Mooie en lekkere taart
Frozen Taart
Diana
she loves the cake!
Love it and thanks for the topper!
Stitch Taart
Anoniem
Geweldig
Geweldig, bestelling doorgeven en dat is het. Wordt koel thuis bezorgd, je hebt geen omkijk om nog taart op te halen etc